ceciliadaaaahlin

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

WELL YOU CAN BREAK MY BOWNS,WHIT STICKS AND STONES

Av Cissi Dahlin - 27 augusti 2011 21:12

    förlåt för skitdålig upptadering men mitt humör har inte varit på topp.

men nu ska jag berätta för er om vad som hänt oså ;)
Onsdags:Kåken,Fäla + olivia & att nån pedofil försökte få med mig i hans bil

Torsdags:stack till krogen & kolla på damlags matchen med molly & när vi va på väg hem alltså vi gick så va de nåra 20 åriga killar som va från edsbyn & var fulla som helvete & stannade brevid mig & molly & jag var närmast..dom veva ner rutorna & sa:

-TJA!

jag:-hej

dom:-varför va inte ni med & spela då?
jag:-har ont i knäet jag

dom:-ojj! förlåt de va inte meningen!
& dom hade inte ens gjort nå mot mig?! :o

jag:-de är lugnt de

dom:-vill ni ha skjuts hem?

& då hörde man längre in i bilen

dom:-VILL DU HA EN PUSS??!
jag:-ehh...nej tack de är bra!

& då for dom iväg & tutade som björnen i skogen.

Igår:kåken med massa folk till 10 tiden då pappa kom & hämtade mig & jag tror att jag bröt mitt finger när jag,anna,vera,natta,moa & sandra spela nå hockey spel? :p

iaf så drar jag dit på måndag med & träffar massa folk & att Andreas & kanske Erik kommer dit oxå,sånt som märks..

Anna ä helt förälskad i Erik så hon blir nog glad :)
själv ska man vara med Andreas sen drar han hem lite senare på kvällen sådär.. ;)

Aja..bloggar mer imorgon eller något sånt :)





Pussssss!




    



sommaren 2011♥

en sommar jag aldrig kommer glömma,de kanske inte va den bästa sommaren men de har hänt underbara & oförglömliga händelser dom 2 månaderna♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi Dahlin - 2 september 2011 15:02

Anna ville att jag skulle blogga så jag gör väl det då,som vanligt va de skola idag & jag skrev om en kille jag känner på svenskan som min lärare ska läsa :p Aja..kvällen spenderas med massa folk,kommer bli massa skratt & flumm! Det kan jag lova!So...

Av Cissi Dahlin - 29 augusti 2011 21:43

Vart kåken ikväll med Wilma & Bami,va där lite & spelade Guitar Hero. Eller ja.. dom spelade,inte jag ;)haha jag suger på de,så jag tackade nej ;)aja...sen stack vi på Time & köpte glass sen drog vi t kåken & fortsatte att spela,tills Wilma åkte he...

Av Cissi Dahlin - 29 augusti 2011 16:24

http://www.youtube.com/watch?v=ltW3GFUYElw&feature=related   saknar dig ,♥ ...

Av Cissi Dahlin - 28 augusti 2011 21:00


Ojj!Jag har haft den hära bloggen i 1vecka & 4dagar & om man kollar min statistik så har jag haft: Besökare idag:18 Besökare igår:32 Besökare den här månaden:61   & jag har inte ens haft bloggen i 1 månad!?:o   Det är jätteroligt att så...

Av Cissi Dahlin - 28 augusti 2011 20:17


Herregud.. Du skrev att jag va omogen? Hallå du känner inte ens mig,hur kan du då säga att jag omogen? alltså jag pallar inte att bli kallad för saker längre. jag pallar inte att bli kränkt nåmer.. snälla jag vet inte ens vad jag gjort som ...

Ovido - Quiz & Flashcards