ceciliadaaaahlin

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

I'M JUST MY SELF.

Av Cissi Dahlin - 28 augusti 2011 20:17

Herregud..

Du skrev att jag va omogen? Hallå du känner inte ens mig,hur kan du då säga att jag omogen?

alltså jag pallar inte att bli kallad för saker längre.

jag pallar inte att bli kränkt nåmer..

snälla jag vet inte ens vad jag gjort som gör att ni kränker mig?

hur kan ni kalla mig fula saker fast ni inte ens känner mig?

ni kallar mig tjock & ni vet inte ens hur min kroppsbygnad är..?

sluta att säga så innan ni sett mig irl & kan säga nå.

ni fattar inte hur de känns.



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi Dahlin - 2 september 2011 15:02

Anna ville att jag skulle blogga så jag gör väl det då,som vanligt va de skola idag & jag skrev om en kille jag känner på svenskan som min lärare ska läsa :p Aja..kvällen spenderas med massa folk,kommer bli massa skratt & flumm! Det kan jag lova!So...

Av Cissi Dahlin - 29 augusti 2011 21:43

Vart kåken ikväll med Wilma & Bami,va där lite & spelade Guitar Hero. Eller ja.. dom spelade,inte jag ;)haha jag suger på de,så jag tackade nej ;)aja...sen stack vi på Time & köpte glass sen drog vi t kåken & fortsatte att spela,tills Wilma åkte he...

Av Cissi Dahlin - 29 augusti 2011 16:24

http://www.youtube.com/watch?v=ltW3GFUYElw&feature=related   saknar dig ,♥ ...

Av Cissi Dahlin - 28 augusti 2011 21:00


Ojj!Jag har haft den hära bloggen i 1vecka & 4dagar & om man kollar min statistik så har jag haft: Besökare idag:18 Besökare igår:32 Besökare den här månaden:61   & jag har inte ens haft bloggen i 1 månad!?:o   Det är jätteroligt att så...

Av Cissi Dahlin - 27 augusti 2011 21:12

    förlåt för skitdålig upptadering men mitt humör har inte varit på topp. men nu ska jag berätta för er om vad som hänt oså ;)Onsdags:Kåken,Fäla + olivia & att nån pedofil försökte få med mig i hans bil Torsdags:stack till krogen & kolla på dam...

Ovido - Quiz & Flashcards