ceciliadaaaahlin

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Cissi Dahlin - 2 september 2011 15:02

Anna ville att jag skulle blogga så jag gör väl det då,som vanligt va de skola idag & jag skrev om en kille jag känner på svenskan som min lärare ska läsa :p

Aja..kvällen spenderas med massa folk,kommer bli massa skratt & flumm! Det kan jag lova!
Som inte alla vet så har jag färgat håret brunt så jag är brunett just nu!   

Bloggar mer ikväll,ciaooo!

vart du än är,så kommer jag att vara där.

Vid samma plats baby,där vi tog farväl.

Sträcker ut min hand,

hoppet om att du ska ta den.

Och hålla den igen,så att jag kan känna kärleken.

Få se ditt leende,som lyste upp hela min värld.

Få hålla om dig, och bara veta att du bara finns här.

Sitta med dig i knäet, och bara hålla om dig hårt.

Aldrig släppa taget om dig,vi kämpar igenom allt.

En ärlig chans,hoppet kommer aldrig försvinna.

Inget sänker ju de,inte ens den djupaste dimman.

Jag kämpar för oss,även om tiden runnit ut.

Utan dig brevid mig, och livet har funnit sig ett slut.

Och allting brustit ut,men jag kämpar ändå något som jag älskar,och verkligen älskar jävligt hårt.

Tänkte på oss, när jag hörde denna vackra låt.

Med Chris Medina och jag saknar dig så.

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards